امسال من عید ندارم!

در یک نگاه کلی میشه اینطوری نظر داد که من با کار کردن توی عید، به عید و تعطیلاتم به صورت رسمی ریدم! البته از یک نگاه کلی دیگه میشه گفت از جایی که عید چیزی جز گشاد پروری برای امثال من نیست، عید رو خیلی هم مفید دارم استفاده میکنم! باز از اون طرفای دیگه اگر دقت بشه میشه فهمید عید برای افرادی خوبه که کلی طول سال زحمت میکشن و فعالیت دارن و عید رو حال میکنن ولی امثال من که گشاد تشریف دارن این بهترین راهه چون مطمئنم طول عید رو به بیکاری و خوندن مجله و کتاب و دیدن فیلم میگذرونم که تمام این کارا رو میشه هفته ای چند بار انجام داد و به کارهای دیگه لطمه ای وارد نکرد!

 

پ.ن1: نمیدونم چرا این چن خط رو اینقدر مستهجن نوشتم ولی مطمئنم بهترین توصیفات رو حداقل در قبال خودم به کار بردم!

پ.ن2: پول زیادی نیست اما برای من که قبلا نصف این پول رو توی یک ماه در می آوردم عالیه!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد