گوش میدهیم و لذت میبریم

چیزی که مسلمه اینه که به شدت به آهنگهای ترکی و عربی و هندی آلرژی دارم و تا حدودی از گوش دادن به شون متنفرم! و در طرف مقابل بین آهنگهای وطنی از 99% درصد آهنگهایی که خواننده زن داره بدم میاد! معمولا از صدای زنهای ایرانی (به غیر از خواننده های سنتی) بدم میاد هرچند خیلی از خواننده های سوسول لس آنجلسی اصلا ارزش بحث کردن ندارن! این همه حرف زدم که از آهنگ "شاهکار بینش پژوه" بگم و از صدای این خواننده زن که با لهجه شیرینی "شاهکار بینش پژوه" رو همراهی میکنه! واقعا برای من صداش دلنشینه! این آهنگ شده از اون آهنگها که دائم گوش خواهم کرد و اونقدر تکرارش میکنم تا آهنگی جدید جذبم کنه!

نظرات 5 + ارسال نظر
مایا پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 22:58 http://www.maya08.blogfa.com

منم با اینکه از شاهکار خوشم نمیاد ولی با شما موافقم صدای زن همراه او خیلی دوست داشتنی هست

من جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 19:12 http://mymadhouse.blogsky.com

اقلا اسم آهنگه رو میذاشتی یا لینکشو

شورانگیز شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 16:06 http://www.shoorangiz-mastane.blogfa.com

سلام هم شهری: خوب هستین؟
از وقتی دانشگاه شروع شده و من اومدم تو شهر غربت(بابلسر) دلم خیلی برا خراسان خودمون و صفای مردمش تنگ شده
دیدن یه هم شهری تو اینترنت هم غنیمته
سلام من و به همه هم شهری ها برسون
موفق باشی
به منم سر بزن

مریم دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 22:35

آره خیلی راحت و بی ادا می خونه. کی گد ! من عاشقته...
راستی اسم اون دبیر رو نگفتی همین جا بنویس دیگه!!

شرمنده شمام به خدا! یه ایمیلی چیزی بذارید تا واست اسمش رو ارسال کنم! آخه چرا بی نام و نشون کامنت میذارید؟

[ بدون نام ] یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 22:43

maryam_ebrahimpour@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد