تابستون کش دار

حسابی خوابم میاد و دوست دارم مثل خرس فقط بخوابم! الان عادل فردوسی پور توی برنامه نود به خاطر بازی پرسپولیس و مس معرکه گرفته و چون حوصلهش رو نداشتم تلویزیون رو خاموش کردم و اومد پای پی سی نازنیم تا کمی وبگردی کنم و کمی هم وبلاگ آپ کنم! همش این چند روزه حرف حامد.س توی ذهنمه که تابستون امسال خیلی کش اومده! راست میگه! واقعا چرا اینقدر تابستون طولانی شده؟ ترم آینده هم ترم جالبی نخواهد بود و خوش بین نیستم به ش! 19 واحد رو برداشتم و دوباره باز قراره برگردم سر کار پارسالم! امروز که رفتم توی جلسه نصف گروه چند ملیتی اونجا حاضر نبودن و کمی فضا دلگیر به نظر رسید اما این رو میدونم که گروه چند ملیتی گروهی شده که تا سالها پایدار میمونه و اگر منشا این گروه محل کار بود اما جمع در بیرون اون مکان کذایی پایدار میمونه! امروز هم از خونه مریم دوست همشیره گرامی رفتیم "شله" گرفتیم! حوصله ندارم برای غیر مشهدی ها توضیح بدم که "شله" چیه فقط اشاره میکنم که خوشمزست و از اینکه توی شهرشون نمیتونن شله گیر بیارن تا دم افطار میل کنن، ابراز تاسف میکنم و برای اینکه بیشتر دهنشون آب بیفته یه عکس از ظرف شله امروز رو میذارم توی وبلاگم تا بعد که اگر عمری باقی بود بیام به ادامه نق زدن هام بپردازم! وبلاگم هم شده نق نامه!!

نظرات 3 + ارسال نظر
شورانگیز پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 22:52 http://www.shoorangiz-mastane.blogfa.com

شورانگیز پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 22:54 http://www.shoorangiz-mastane.blogfa.com

سلام
خوبی؟
شله گفتی و بر جانم زدی اتش!!!!!!!!!!!!!!
چقد دلم شله میخواد

شورانگیز پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 22:55 http://www.shoorangiz-mastane.blogfa.com

راستی به منم سر بزن
پیشاپیش ممنون
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد