از ترس فرهنگ غرب اسیر شرق شدیم!

همیشه از اول دبستان توی مخ ما این تفکر رو سعی داشتن فرو کنن که غرب چیزی جز نجاست و شیطان و بی بندوباری و این چرندیات نیست! همیشه ما رو از غرب بر حذر میداشتن و ادعا میکردن که غرب جهنمی در روی کره زمینه و اهالی غرب جهنمی های زمینی هستند و هر کس از فرهنگ این موجودات حیوان صفت پیروی کنه بی شک دچار غربزدگی و شیطانزدگی و این مزخرفات میشه! اما حالا دارم یه چیزی رو حس میکنم که این همه تلاش برای دوری از غرب و فرهنگ غربی تبدیل شده به عقب عقب رفتن و اشتباها گیر فرهنگ چشم بادامی ها افتادن! لعنت به این سیاستهای بی پایه و اساس که اینطوری باعث میشه از غرب فرار کنیم و گیر شرق بیفتیم! اگر میخواین بفهمید چی میگم لطف کنید که کانالهای تلویزیون و سریالهای چند ماه اخیر رو بررسی کنید! فرهنگ کره ای ها در سریالاشون به صورت کاملا عادی به ملت داره تحمیل میشه و کسی براش این موضوع اهمیت نداره! ما همیشه ادعا میکنیم که باید در مقابل فرهنگ بیگانه ایستاد و در این راه سریالهایی با هزینه هایی میلیاردی مثل "یوسف" ساخته میشه و جالبه در کنار سریالهای کره ای اصلا به چشم نمیاد! مسئولان فرهنگی ظاهرا دچار ضعف تفکر درست فرهنگی هستن وگرنه اینقدر مخاطبهای رسانه ملی رو زیر بار سنگین فرهنگ شرق ( بخوانید کره ای) له نمیکردن!

بی ربط نوشت:دوستی زنگ زد و گفت میخواد ببینه تمایل داره اسمم رو به عنوان حامیان جوان خاتمی رد کنه یا نه و من بعد از رد کردن خواسته ش کاملا مودبانه توی دلم گفتم: گوووووور پدر اصلاح طلبا و....!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد