آزاده باشید

سو استفاده از نجابت(!) من یعنی زمانی که یک نفر دهنش بوی تعفن میده و مشخصه سالهاست مسواک نزده و همراه نهارش هم کلی پیاز بلعیده و بیخ صورت من از فواید مسواک صحبت میکنه! آخه ملتی که دین ندارید و مسواک نمیزند لااقل آزاده باشید و یه آدامس بذارید توی دهن مبارکتون تا دو نفر مثل من عذاب نکشن و به خاطر احترامتون سکوت نکنن و از داخل دچار خفگی نشن! به خدا مسواک زدن و نخ دندون و جویدن آدامس کار سختی نیست! مطمئن باشید همه این موارد از گوشی موبایلتون که کلی پز میدین باهاش ارزون تر میشه! 

پ.ن: اعتیاد من به آدامس مدتهاست به خاطر این موضوع بی نهایت زیاد شده طوری که آدامس نباشه دهنم باز نمیشه!

نظرات 1 + ارسال نظر
روزهای بی خاطره دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 22:47 http://greatmemorial.blogspot.com

آخ گفتی! منم بدجوری معتاد شدم به آدامس! البته نمیگم بده‌ها! حتی به نظرم بعد از غذا لازمه!!! همه ملت یه بسته آدامس نعنایی بذارن تو جیبشون بد نیست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد