شیلنگ رئیس جمهور

امروز بعد از ظهر در حالی که داشتم جلوی تلویزیون چرت میزدم و تا افطار لحظه شماری میکردم، سخنان گوهر بار رئیس جمهورم و گل افشانی هاش رو هم گوش میکردم! در همین حین نفهمیدم کدوم خبرنگار چه سئوالی پرسید که رئیس جمهور شروع کرد به نام بردن از چند واحد پول! در بین واحدهایی که نام برد واحدی رو من شنیدم به اسم «شیلنگ» یهو چرت م پاره شد که ببینم «شیلنگ» واحد پول کجاست؟! با خودم فک کرد دیدم منظور احمدی نژاد احتمالا همون «شیلینگ» بوده که زبونش گرفته و گفته «شیلنگ»! با خودم دوباره گفتم بیخیال بابا، حالا این همه داره حرف قشنگ میزنه(!) چرا من فقط به شیلنگ رئیس جمهورم گیر دادم؟

نظرات 2 + ارسال نظر
فیروزه جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 00:51

چقدر شما روتون زیاده!چرا به رییس جمهور محبوب توهین می کنید؟ها؟چرا سواد گهربار رییس جمهور منتخب! رو زیر سوال می برید؟!!محض اطلاعتون میگم:شیلنگ واح پول کشور حوضه!واقعا که!!یعنی شما اینم نمی دونید؟!!!!(:دی)

لارا جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 18:40 http://sunflower1.persianblog.ir

وای چه باحال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد