من رو هم یکی اهلی کنه!

 عید فطر و تموم! ماه رمضون امسال هم تموم شد مثل هرسال! ماه رمضون امسال رو با هفده هجده روز روزه گرفتن پشت سر گذاشتم و حالا عیده! عیدهای اینطوری واقعا دوست داشتنیه اما عید فطر خیلی قشنگ تره و خاطره های شادی رو به همراه داره! امسال این چند روز روزه هم برای سلامتی بود و مطمئا لذتهای خاصی رو هم این ماه به همراه داره که نمیخوام وارد جزئیات بشم و از همین جهت هم هست که وقتی کسی به م میگه: روزه بی نماز!!!؟ با قدرت تمام به ش میگم واسه سلامتی میگیرم و اگر تعارفی باهاش نداشته باشم شاید چیزهای(!) دیگه هم به ش بگم!

امسال برنامه های تلویزیون رو به غیر از سریال نه چندان خوب بزنگاه و برنامه دم افطار شبکه دو برنامه با اجرای داریوش کاردان و امیرحسین مدرس که واقعا خوشم میومد اصلا پیگیری نکردم! ولی بازهم از بین این دو برنامه به شدت از ویژه برنامه افطار شبکه دو لذت بردم مخصوصا از بخش «منو اهلی کن»!! شاید از کل ویژه برنامه افطار هم به خاطر همون لاک پشت که تصمیم داشت آدم بشه لذت بردم! واقعا یکی باید ما رو اهلی کنه! 

پ.ن: پراکنده و شلوغ و بی سرو ته نویسی شده عادت!

نظرات 1 + ارسال نظر
فیروزه چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 13:13

من این فیلم اهلی کردن رو ندیدم!!!چه جوری بود؟کیا یا چیا اهلی میشدن؟؟؟لاک پشت ها؟

اسمش رو که نمیشد گذاشت فیلم! یک میان برنامه! لاک پشتی که موقع حرف زدن با مرغابیها(داستان کتاب فارسی دوم دبستان) رها شده بود و از اون بالا افتاده بود توی شهر ما آدمها و میخواست مثل ما اهلی بشه! اما چیزای عجیبی از آدمها میدید که قشنگ بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد