شهر گناه و فرانکنشتاین

هرچند دیر اما سعادتی نصیب شد که شهر گناه رو هم ببینم که به ش من نمره عالی رو میدم ولی نمیدونم چرا در بین فیلم دائم یاد Pulp fiction  می افتادم. بگذریم ولی هنوز فیلم خوریم بد نبود. اشتها برای دیدن چند تا فیلم رو داشتم ولی به یه فیلم قناعت کردم که اون هم فرانکنشتاین محصول 94 بود که هم میتونم بگم به م چسبید و هم نچسسبید. موقع دیدن این فیلم هم دائم یاد فیلم The Shining می افتادم البته هیچ ربطی به هم ندارن!

 

 

 

پ.ن1: من روز به روز بیشتر میفهمم که سینمای ما یه تقلید ابلهانه از سینمای غربه!

پ.ن2:چند تا فیلم دیگه توی برنامه هست و بعد دیگ فیلم دیدن ممنوع میشه تا بعد!

پ.ن3:این پوستر فیلم رو خیلی دوست دارم .

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطی جمعه 11 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 21:24 http://fatik.blogspot.com/

هی نشین فیلم نیگا کن .. از درسات عقب می مونیا

رفا شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 23:13 http://rafa-ali.blogfa.com

من اهل کل انداختنم. من رکورد ۶ فیلم در ۲۴ ساعت دارم. تونستی بشکون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد