حس زندگی

شاید چیزی که این روزا میچسبه آب خنکه با یه منبع سرما زا.خیلی هوا گرمیده یعنی گرم شده. امروز صبح نهایت له شدنم بود! اشک تویه چشمم جمع شد و سرم گیجی ویجی میزد اما خودم رو کنترل کردم. میخوام بیشتر خودم رو کنترل کنم و به خودم امید بدم. همین الان که بو یاس حیاط تویه خونه پیچیده با خودم عهد میبندم که تمام تلاشم رو بکنم و اگر هم موفق هم نشدم خم به ابروم نیارم.

الان پوست کلفت پوست کلفتم!

 

بی ربط نوشت ۱: من احمدی نژاد نیستم

بی ربط نوشت ۲: ظاهرا بگیر بگیره! ست رو باید تبعید کرد به انباری

نظرات 1 + ارسال نظر
کدام خانه مرا با سلام می خواند؟ چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:37 http://afterhello.persianblog.com

سلام و همیشه در سلام / امیدوارم که در همه امور زندگی موفق باشی و همیشه سلامت و موفق / در ضمن امروز نسبت به دیروز ۴ درجه خنک تره که! / ارادتمند : نازلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد