چرا Lost ؟

سریال لاست رو خیلی دوست دارم! اگر تابه حال Lost رو ندیدید پیشنهاد میکنم ببنید تا متوجه بشید منظورم چیه! خاصیت این سریال طوریه که هر سلیقه ای رو مجذوب خودش میکنه. نیازی نیست حتما خودت رو جای شخصیتهای سریال بذاری تا بتونی از دیدن لذت ببری بلکه میتونی خودت بخشی از اون باشی چون این سریال معنایی از زندگی اکثر ماست! میتونی توی سریال با معماها درگیر بشی و فکرت رو برای رمزگشایی و حل معماها به کار بندازی و تصور کنی که اگر اونجا بودی چه عکس العمل یا برخوردی نشون میدادی. ما همیشه به جاهایی میرسیم که میخوایم از خودمون و زندگی خودمون فرار کنیم و کار و زندگی رو از صفر شروع کنیم. نمیخوام سریال رو نقد کنم چون در حدی نیستم که بخوام این کار رو بکنم اما میتونم بگم من خودم یک گمشده به تمام معنام مثل تک تک کارکترهای سریال. دوست دارم از این موقعیت وارد یک موقعیت جدید بشم. البته این حسی نیست که بعد از دیدن سریال به من القا شده باشه بلکه حسیه که از دوازده/ سیزده سالگی دوست داشتم دنبالش باشم. دوست داشتم مثل رابینسون توی یک جزیره متروکه باشم و با مشکلات برای زندگی دست و پنجه نرم کنم؛ دوست داشتم دوره الیور توئیست زندگی کنم و با اون موقعیت خودم رو تربیت کنم! و حالا بیشتر از همیشه با دیدن این سریال این حس توی من تقویت شده و دوست دارم هر جایی باشم الا موقعیت فعلی!

شاید کمی بی انصافی به نظر بیاد که من موقعیتهایی رو که خیلی ها حسرتش رو میخورن از دست بدم اما همیشه این خاصیت من بوده و هست که خودم اسمش رو میذارم عدم ثبات! همیشه بعد از تجربه کردن یک موقعیت دوست دارم وارد موقعیتی جدید بشم درست مثل اینکه سر یک میز شام بشینی و به جای خوردن از یک غذا و لذت بردن از اون، از همه غذا ها یک قاشق بخوری و آخرش هم نفهمی چی شد و چی خوردی!

رک بگم که من زندگی رو توی یک بعد تعریف نمیکنم! عمر کوتاهه و باید زندگی رو چند بعدی تجربه کرد و هر بعد به بینهایت میل میکنه و اگر خودت رو درگیر یک بعد کنی توی همون یک بعد میمیری و به هیچی نمیرسی پس بهتره درگیر همه ابعاد بشی و تا آخر عمر دلت خوش باشه که همه کار کردی و حالا داری به عزارئیل سلام میکنی و میگی: من زندگی کردم اما هیچی نفهمیدم فقط تجربه م زیادشد! حالا هم در خدمتیم .

 

نتیجه اخلاقی 1: اگر من توی اون جزیره بودم مطمئنا بعد از مدتی باز از اون جزیره خارج میشدم اما نه با هدف دنیای قبلی بلکه یک دنیای جدید.

نتیجه اخلاقی 2: لاست رو تنها به خاطر اینکه یک دنیای جدیده دوست دارم.

نتیجه اخلاقی 3: من شاید نتونم توی زندگی آنچنان موفق باشم تنها به خاطر همین عدم ثباتم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد