روزهای خوش آخر سال

 

 

به پیشنهاد یکی از دوستام دیشب فیلم American beauty رو دیدم. اول از همه خیلی خوشم نیومد چون برداشت اولیه م این بود که فیلم حول مسائل سکسی و میچرخه اما هرچی فیلم به انتها نزدیکتر شد به زیبایی کار و جذابیت هم اضافه شد طوری که مسئله ای مهمتر از سکس میشد برداشت کرد. یرداشت شخصی من اینه همه اون چیزی نستن که نشون میدن هستن. نمونه ش زمانی که اون فرمانده سابق ارتش از همجنس بازا انتقاد میکنه و خودش بدش نمیاد که با مرد همسایه رابطه جنسی برقرار کنه. البته فیلم گاهی باعث میشه خنده ای هم روی لبت بشینه. در کل هرچند فیلم ساخت 7 سال پیشه ولی ارزش دیدن داره.

 

 

 

اما قرار امروز صبح برای ورزش که پر بود از دیدن چیزای عجیب و غریب. صبح ساعت 6 هوای لطیف بهاری غوغا میکرد. پیاده روی و قدم زدن و بدمینتون بازی کردن یکطرف و اینترنت روی گوشی موبایل با خط ایرانسل و ژیان سواری هم یکطرف. نم نم بارون هرکسی رو مست میکنه و وادار میکنه قدم بزنه. واقعا الان هوا توپه. اما توی اینترنت هم با گوشی یکی از بچه ها گشت زدم و چند تا فیلم و آهنگ هم دانلود کردم اون هم با سرعت نسبتا خوب. از GPRS خیلی خوشم اومد. امیدوارم مخابرات هم اینو راه بندازه و مثل ایرانسل توی یک بازه زمانی مجانی اجازه بده که همه توی اینترنت یک گشتی بزنن.

برگشتن هم صفای دیگه ای داشت. هیچوقت فکر نمیکردم قرار باشه توی عمرم سوار ژیان بشم اون هم ژیان نارنجی رنگ که فرمونش کنده میشه. ایول که خیلی خوشمان آمد. امیر.الف برای خرید یک ماشین نو با پولایی که با کار کردن خودش پس انداز کرده یک ژیان خریده و فعلن هم استفاده میکنه. خوشمان آمد. توی این چند روز پایانی ظاهرا همینطور باید از همه اتفاقا لذت ببرم. انگار همه اتفاقا و لذتهای سال جمع شده و ته سال داره به م حال میده.

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطی جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 16:57 http://fatik.blogspot.com/

خوشحالم که تو یکی داری از زندگی لذت می بری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد