هی ابله!

الان به قدری عصبانیم که میخوام دیوونه بشم. واقعن فک نمیکردم اینطور از ع.ن رودست بخورم. مطمئنم که با این کارش منو به یه دوئل دعوت کرده. عیب نداره. بچرخ تا بچرخیم. فقط به ش میگم که هیچ گوزی نیستی ابله! و اینو بدون که هرچی هم جون بکنی بازم حداقل 2 سال از من عقب تری. پس این فعلن یه برگ برندست و  میشیم یک هیچ. حالا که بحث رقابته من از هیچی کم نمیذارم. تمام پولام رو که داشتم پس انداز میکردم برای خرید یک  ای دی اس ال  و چیزی نمونده بود بتونم به حد نصاب برسم از حسابم برمیدارم و توی این بازی خرج میکنم فقط و فقط برای اینکه تو رو شکست بدم. الان هم اونقدر عصبیم که تورو ممکنه جلوی جمع به فاک بدم پس خوشحالم که تا چن روزی نمیبینمت. و امیدوارم فعلا جلوی من آفتابی نشی که ممکنه رگ خریت من بالا بزنه ابله جووون. عجب صفتی. ابله .

 

» از جمع عذر میخوام.


اصلاح میکنم...

این مطلب رو در نهایت عصبانیت نوشتم و حالا که میخونمش از نوشتن این مطلب پشیمونم ولی پاکش نمیکنم و میذارم در آینده ازش عبرت بگیرم و فقط خطش میزنم.همین!

نظرات 1 + ارسال نظر
بانمک چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 13:42 http://www.banamak.blogsky.com

سلام آقا مرتضی
خسته نباشی
قدری فونت نوشته هات را تغییر بده واگر ممکنه عکس هم بزار تا قدری به جذابیت وبلاگت اضافه کنه
ببخشید اگر پر حرفی کردم
همواره شاد وموفق باشی
راستی من هم آپ کردم دوست داشتی یک سر بزن خوشحال میشوم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد