گوگل کروم

وقتی به چیزی عادت کنم جدا شدن ازش واقعا برام سخته! (این نشون میده استعداد اعتیادم به مواد مخدر بالاست!) مثلا من به حدی وابسته به IE به عنوان یک browser بودم که تا مدتها محال بود برم سراغ هر مرورگر دیگه ای. با وجود مرورگرهای باحال تر و بهتری مثل فایرفاکس همچنان عشق IE رو داشتم و وقتی کسی به م مرورگر دیگه ای رو پیشنهاد میکرد حس میکردم کسی به ناموسم که اینترنت اکسپلورر باشه، چشم بد داره! کم کم به فایرفاکس کار کردم و فهمیدم اون ناموس سابق عجب مرورگر مزخرفی بوده و این فایرفاکس عجب مرورگر فوق العاده ایه هرچند بعد از اون رکورد دانلودش خیلی ها به ش گفتن فاحشه! شوخی بامزه ای بود در قبال این مرورگر اما از قدیم گفتن گاهی یک فاحشه نجابتی داره که هرکی هرکی نمیتونه داشته باشه! خلاصه اینا رو گفتم تا این رو بگم که تازگیا بعد از چند روز ترس و لرز مرور گر «گوگل کروم» رو نصب کردم و یه دور کوچولو باهاش توی دنیای اینترنت زدم! به نظرم بدک نیست و قاعدتا نسخه بتا هم همه جوره کامل نیست! فعلا که نتونسته با این همه ناز و ادا جای فایرفاکس فاحسه رو توی دل من بگیره اما خدا رو چه دیدی؟! دیدی گوگل کروم شد دلبر من و یه نصفه دیگه از دینم رو توی اینترنت کامل کردم و به فایرفاکس با نامردی تمام پشت پا زدم. 

پ.ن: این رو هم بگم که به خاطر دلایلی من وبلاگم رو به کمک اینترنت اکسپلورر آپدیت میکنم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد