روزه نگیر، ریا هم نکن!

باز ماه رمضون  شد و گرسنگی و تشنگی و بی حال شدن های قبل افطار هم شروع شد! هرسال ماه رمضون خاطره های جورواجوری داره اما چیزی که این وسط کفر من نوعی رو در میاره ریا کاری مردمه! همه مردم توی این ماه ادعا میکنن که به خدا نزدیک میشن و از روزه و نمازشون به شدت لذت میبرن اما خیلی پیش میاد که وقتی توی یک جمع خودی قرار میگیرن، به ماه رمضون و گرسنگی لعنت میفرستن و از همون روز اول شروع میکنن به لحظه شماری برای تموم شدن این ماه!!! آقاجون من، تو که روزه میگیری و توی جمع ادعات میشه که این ماه معنویات داره و نباید هزار و یک کار کرد و نکرد، همون بهتر روزه نگیری تا که بخوای دورو باشی و توی خفا هی زیر لبی به ماه رمضون فحش بدی! اصلا توی خود تعالیم اسلامی مگه به این ریاکاری نمیگن؟ پس یا روزه بگیر و ریاکاری نکن یا اگر قراره ریاکاری کنید روزه نگیرید و اینقدر هم به جون دوستان و اطرافیانتون به خاطر این ماه نق نزنید!

نظرات 2 + ارسال نظر
البرز دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 15:46

طوری میگی دورویی نکن انگار تو سویس زندگی میکنی! آخه مرد مومن اگه من اختیار روزه گرفتن و نگرفتنم دست خودم باشه و ترس از شلاق و زندان و اخراج از درس و مدر سه و کار و تحقیر و تبعید نداشته باشم مگه مرض دارم تظاهر بکنم و نق بزنم!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:17

کدوم دبیر حسابان مشهد فوت شده؟ میشه اسمشو بگی؟

یه مشخصاتی از خودت میذاشتی تا به ت بگم! لااقل ایمیلت رو میدادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد