ساعی قبل از اصلاح طلب بودن یک ایرانی است!

امروز مدال هادی ساعی به همه ما ایرانیها چسبید و تا حدودی باعث شد این همه ناکامی رو به فراموشی بسپاریم اما در این بین آب گل آلودی هم ایجاد شده تا هر کسی یه ماهی واسه خودش از این آب گل آلود شکار کنه! به طور حتم به موقع "علی آبادی" ماهیهای گنده ای رو که شکار کرده معرفی خواهد کرد اما این وسط نکته جالب، کاری بود که سایت اصلاح طلب نواندیش انجام داده بود! تبریک قهرمانی کار دشواری نیست اما مشکل اینجاست در حالی که ما همه داریم خودمون رو به معنای واقعی جر میدیم که ورزش جدا از سیاسته، این سایت تیتر میزنه: "مدال طلای یک اصلاح طلب ، مرهمی برای کاروان ورزشی ایران" واقعا این آب گل آلودی که ایجاد شده ماهی های درشتی داره که سایت نواندیش به طور حتم کوچکترینش رو شکار کرده! راستی شده توی آمریکا گروه یا شخصی ادعا کنه مایکل فلپس به فلان حزب سیاسی وابسته بوده؟ اگر هم باشه به نظر من کار اشتباهیه چون سیاست از ورزش جداست و وابستگی سیاسی یک ورزشکار ربطی به موضوع نداره پس بهتره سایت نو اندیش تیتر بزنه: " مدال طلای یک ایرانی، مرهمی برای کل کاروان ورزشی ایران..."

نظرات 2 + ارسال نظر
علی شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 15:16

حرفت بو میده آقا

علیرضا شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 15:23

شکی نیست که ساعی پیش از هر صفت دیگری ایرانی است و همه این موضوع را می دانند.
بحث جدا بودن ورزش از سیاست اما بیشتر معطوف به نحوه انتخاب افراد و همینطور حوزه روابط سیاسی بین کشور هاست، که از قضا در این موارد کم سیاسی نیستیم.
به نظر من اگر یک ورزشکاری (مثل ساعی، یا خادم ها) گرایش سیاسی واضح و مشخصی داشته باشه، ارجاع به این موضوع در داخل کشور رفتاری غیر اخلاقی و مصداق سیاسی کردن ورزش نیست. گرچه به نظر من هم زدن چنین تیتری کج سلیقگی است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد