عشاق امام رضا، مشهد ترکید! تشریف نیارید!

عشاق امام رضا! بسه تو رو خدا! مشهد ترکید! یه جایی هم برای نفس کشیدن ما بدبختای مشهدی هم بذارید! ما چه گناهی کردیم که باید به خاطر قدم رنجه شما به شهرمون ترافیکهای چند ساعته داشته باشیم؟ البته ترافیک فدای سر همه شما زوار و عشاق! ما چه گناهی کردیم که باید به خاطر تشریف فرمایی شما با قیمتهای چند برابر روبرو بشیم!؟ خداییش زیر آفتاب وایستی و یه تاکسی برات نگه نداره مگر اینکه بگی دربست فقط و فقط به خاطر زوار! البته همه اینا هیچ و باز هم فدای سر تمامی زوار و عشاق! این یکی رو نمیتونم نگم، تصور کنید تشریف میبرید به یکی از پارکهای مشهد و میبینید یکی از همین زوار گرامی دراه ک...ن بچه عزیزش رو توی آبخوری میشوره! آخ چی بگم دیگه! شما حالا حق میدید به ما مشهدیا که از دست این وضعیت هر سال عید و تابستون کفری بشیم؟ این هم هیچ، شما میتونید تحمل کنید ببنید که زوار گرامی توی جوبهای مصنوعی پارک کوهسنگی که برای زیباسازی هست و یک آب در گردشه مشغول شستن ظرفهای چرب و کثیفشون هستن؟!

بعد همه این موارد و هزار مورد دیگه که نمیتونم بگم، حق بدید به ما مشهدیا که از دست همه کفری بشیم! البته حق ما مشهدیاست که بعد همه این موارد به ما گفته بشه یه مشت مردم...!

نظرات 17 + ارسال نظر
امیر یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:27 http://amir64.blogsky.com

با سلام

وبلاگ آموزش مسائل زناشوئی آماده تبادل لینک با وبلاگ شما است. در صورت موافقت به بنده اطلاع دهید تا لینک شما نیز ثبت شود.

با تشکر

[ بدون نام ] یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:02

shoma bad mashadiaye khaarkosse darin noone hamin zavaro mikhorid

hamid یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:33

Bi ensafi ham hadi dare, Avalan oon taxiatoon chon gharibaro mitoonan sarkise konan vase khodetoon vay nemisan (be har hal oonam mashadian dige).
Sanian age be khatere zavar nabood alan Mashhad hade aksar ye shahre koochik bood; shoma ham ehyanan too dahatetoon boodin va alan nemidoonestin internet chie ke efazat befarmayin.
Ino goftam ke javabeto dade basham va na inke lozooman accept koni

کوروش یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:25

سلام
من خودم مشهدی هستم و این چیزهایی که میگی رو دیدم و تایید میکنم. ولی باید یه چیزی رو قبول بکنیم. اگر مشهد مشهد شده اگر پول توی این شهر می چرخه اگر میتونیم هفته ای یک بار بین یکی از صدها رستوران درجه یکی که داریم انتخاب کنیم اگر....هرچی اینجا هست از صدقه سری همین زوار گرام که هر سال میان اینجا. اگر هم کم فرهنگی یا بی فرهنگی هستش باید ریشش رو جای دیگه ای پیدا کنیم. اگر هم مشهد داره میترکه برو تلویزیون رو روشن کن ببین چقدر تبلیغات داره واسه این شهر یا بهتر بگم بتخانه میشه!!

mehrad یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:44

behtain kar dar raftan az in shahre ziaratist hamoon kari ke man kardam

عابر یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:23

خادم زوار بودن که الکی نیست اولا توفیق می خواد دوما ظرفیت..!!
:)

محدث یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:08 http://samh412.persianblog.ir/

با سلام . اینکه این جوری به میهمانها بگید نیاید جالب نیست ولی اینکه خطاها مهمانها را هم بگی بد نیست. بهرجهت گرانی ربطی به زایرین ندارد

محمد یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:29

مشهدی عزیز حق داری بلاخره این مسائل هم هست. اما پای درد دل زوار و عشاق ! هم نشسته ای! که چه بر سر این زوار و عضاق اورده اید شما!

امید یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 15:55

با سلام
اولا از جناب کوروش بخاطر انصافش تشکر میکنم و تکرا میکنم مشهد بخاطر وجود مقدس آقا امام رضا مشهد شده.
بعدش دوست عزیز خوبه بگب این گرونیا پدر زوارو بیشتر در میاره که فروشندهها و رانندههای مشهدی میخوان پول خون باباشونو از این زوار عاشق بگیرن!!
بعدش هم اگه بحث اعتراض به ترافیک و شلوغی یه مردم شیراز و شمال و .. بقیه جاها چی بگن !!
انصاف داشته باش و شکرگذار این نعمت بزرگ باش

یه نفر یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 20:28

ببخشید مشهد اگر آقا امام رضا(ع) رو نداشت ، چی داشت؟؟؟؟

hossein یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 23:55

rast mige digeh...ina keh miran kolli mikrob ham mibaran baziashoon...tazeh az pakestani oonvara hamiran

شوکا دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 00:24 http://hajieh.wordpress.com

همیشه هر کی اومده مشهد ازش پرسیدم چطوره ، گفته که شهر خیلی کثیفیه ( البته ببخشید رک میگم ) شاید دارن حرف های شما رو تاکید میکنن !
من هم مشکلاتشو قبول دارم ، مخصوصا این که بیشتر زائراش از روستا و شهر های کوچیکو البته با دل پاک میان و فرهنگشون یه خرده پایینه .

م سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:20

مرده شور مشهد و قم را ببرند.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:52

دوست عزیر این فقط مشکل شما نیست.
فرهنگ مسافران ایرانی متاسفانه پایین است. گافی است سری به ساحل و جنگل های شمال بزنید تا ببینید چه بلایی بر سر طبیعت زیبای گیلان و مازندران اورده اند. مسافر اینقدر نمی فهمد که نباید زباله های خود را در کوه و جنگل بریزد. اینقدر فهم و شعور و درک ندارد که بداند نباید شاخه های درختان را بشکند و بر روی درخت یادگاری بنویسد! و اینقدر هم اینده نگر نیست که بداند خود او سال دیگر هم ممکن است به همان نقطه برگردد و با یک محیط کثیف و آکنده از زباله و بطری نوشابه و ... مواجه شود. واقعا شما باشید رغبت می کنید در یک فضای الوده و کثیف اطراق کنید؟ دوست مشهدی عزیر کاملا حق با شماست.!

حمید سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:21 http://www.jonbesh.parsiblog.com

سلام. من هم مشهدی هستم و از نزدیک با آنچه تو می گویی آشنایم. به رغم نظر برخی دوستان زایران مشهد در قیاس با گردشگران و مسافران دیگر شهرها پول زیادی به شهر تزریق نمی کنند. مسافری که به اصفهان و شیراز می رود با خود پول می برد تا هتل برود و موزه ببیند و... اما زایر مشهد عمدتاْ از قشر کم پول هستند و به عشق زیارت کنار خیابان هم می خوابند. اما به هر حال خوش می آیند و اگر ترافیک و آلودگی و ... هست باید به بی تدبیری و بی درایتی متولیان شهر پی برد. تهران با جمعیتی چند برابر مشهد خیلی بهتر اداره می شود. مشهد هم کرباسچی و قالیباف می خواهد تا کمی متفاوت شود.

محمد جواد سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:55 http://shahre-behesht.blogfa.com

زیاد سخت نگیر .در ضمن مشهد شاید برخی خیابوناش کثیف باشه اما به کثافت طهران نمیرسه که موش قد گربه ازجلو چشات رد بشه

لیلا سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 14:20

صادق هدایت در این مورد سالها پیش داستانی نوشته... انقدر زیارتنامه میخوندن که دهنشون کف میکرد حالا حکایت مردم ایرانه که هرچه از اسلام و مسلمین به سرشون میاد دست از زیارت خوندن ور نمی دارن!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد