این راهش نیست

تا به حال به غیر از چهارشنبه سوری توی شهر مشهد این همه پلیس ندیده بودم! بعد از تجمع اعتراض آمیز چند هفته پیش حوالی پارک ملت، شنیده بودم که این هفته هم قرار بود تجمع باشه و ملت شعار بدن و خلاصه بگذریم قرار بود چه کار کنن! مهم اینه که شهر یک عصر جمعه پر از پلیس رو گذروند و حالتی داشت که خیلی از خیابونای اصلی از جمله بلوار ملک آباد رو ببندن! اما این تجمع واسه چی بود خدا میدونه! همون چند هفته قبل دوستانی که با آب و تاب از کتک زدن بسیجی ها حرف میزدن (شنیدم این هفته برعکس شده بوده) اینطوری تعریف میکردن که وقتی چند نفر در حمایت از عباس پالیزان شعار میدادن بقیه میگفتن «این یارو کی هست حالا؟» 

 

*****

تجمع امروز تجمعی بوده که تنها باعث شده شهر یک حالت نظامی امنیتی پیدا کنه و اون هایی هم که قصد استراحت و گذروندن جمعه رو توی پارک داشتن همه چیز زهرشون بشه و البته کمی هم کتک بخورن!

ما همیشه ملتی بودیم که زود تاریخ رو فراموش میکنیم! انقلاب خودمون رو که به خاطرش بارها پدر مادرمون رو زیر سوال بردیم رو یادمون رفته و همیشه گفتیم این روش درست نبوده! نمیدونم ما چه مرگمونه؟ رک بگم هدف نداریم فقط میخوایم بی هدف اعتراض کنیم! یکجا جمع بشیم و خودمون هم ندونیم چی میخوایم! یکی از تغییر حکومت میگه و یکی از مافیای اقتصادی و یکی از گرانی و یکی از دولت بی کفایت و بعضیها هم که به دعوت برادران جان بر کف (!) در لس آنجلس تشریف میارن که فقط حضور داشته باشن! خوب حالا که چی؟

نظرات 4 + ارسال نظر
Trance شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 00:18 http://trance-states.persianblog.ir

ملک آباد شابدلعظیم رو میگین ؟!

حالا واقعا کی هست این پالیزبان ؟!

پگاه اریان (وبلاگ سارا صولتی) شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:59 http://tarmita.blogfa.com

وبلاگتون زیباست و مطالبش خواندنی...
در ضمن خوشحال میشیم قدم رنجه کنید و آغاز رمان هجده هزار صفحه ای سی جی ام: ویگو مورتنسن نوشته سارا صولتی را مطالعه کنید. این براستی باعث افتخار ماست که "شما" هم آن را بخوانید.

akbari شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:02

man kamelan ba shoma movafegham .lotfan be hameie chizaii ke goftin inam ezafe konin ke ma irani ha hatta 1 kare koochike daste jami ro ham nemitoonim anjam bedim sadetarin nemoonash footbalemoone dige vai be hale enghelab kardano in charandiat...

[ بدون نام ] شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 15:37

خوب آقا جان تجمع نکنیم ، چیزی نگیم، ننویسیم، ...
خوب یک راه حل بده
تا کی این رژیم و باید تحمل کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد