درهم

امروز تکلیف انتخاب واحدم روشن شد و رفت پی کارش. یکی از بچه ها لپ تابش رو آورد و در نزدیکترین مکان به آموزش دانشکده به اینترنت وصل شدیم و منتظر موندیم تا خبر بالا رفتن سقف کلاسا رو بشنویم. چند ساعتی همینطور دور خودمون میچرخیدیم و اون سیم تلفن بی صاحب رو گرفته بودیم و هیچکس نمیدونست و نپرسید سیم چیه و از کجا اومده و فقط مهم وصل بودنش بود! قرار بر این شد من برم خونه و بعد از رسیدنم به خونه دوستم هم بره تا به محض اینکه سقف کلاس بره بالا انتخاب واحد انجام بشه. اما وقتی من به طرف خونه راه افتادم به م زنگ زد و گفت کد 5 تا ظرفیتش زیاد شده و همه به سمت کافی نت ها هجوم بردن! سریع یوزر و پسوردم رو دادم! و اینطوری تونستم بالاخره کد مورد نظر رو به کمک دوستم بردارم و کلک انتخاب واحد رو واسه این ترم بکنم تا از شر اساتید غول هم راحت بشم!

از هرچی بگذریم نمیتونم از این همه فیلم که رسیده دستم بگذرم و دربارشون ننویسم! میشه دو خطی هم ازشون نوشت. اول از همه فیلم Premonition  که محصول سال 2007 ولی آنچنان فیلم توپی نیست! ماجراش کمی به درد سینما و ماورا شبکه چهار میخوره و داستان زنیه که به وسیله خواب دیدن یا چیزی مثل خواب از آینده و مرگ شوهرش خبر داره و با بدبختی رابطه ای بین خواب و آیندش ایجاد میکنه ولی در نهایت خودش باعث مرگ شوهرش میشه! و اما فیلم  Heaven که  از تموم شدن و کل ماجرا آنچنان خوشم نیومد ولی فیلمبرداری معرکه ای داشت. این فیلم مال سال 2002 ولی به کسی پیشنهادش نمیکنم. فیلم ماجرای معلمیه که یک فروشنده با نفوذ مواد رو میخواد ترور کنه اما اشتباهی رخ میده و چهار نفر بی گناه رو میکشه و در بازجویی ها مترجم ایتالیایی- انگلیسیش عاشقش میشه و باهم فرار میکنن و ادامه ماجرا...

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 14:53 http://b4u.blogsky.com

سلام...وبلاگ خوبی دارین من از ترنج اومدم اینجا..همونطور که گفتین منم راغب نشدم این فیلمارو ببینم اگه قشنگترش دستت اومد به ما پیشنهاد کن

فیروزه شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 23:12

می دونی،من نوشته هات رو وقتی در مورد فیلم نمی نویسی،خیلی دوست دارم!یه جورایی رک و راستن!

سعید سه‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 22:45 http://www.100tomani.blogsky.com

سلام وبلاگه واقعا خوبی دارید من که خیلی خوشم اومد میخواستم بگم اگه مایل هستید تبادل لینک کنیم
http://100tomani.blogsky.com/ کسب درامد برای ایرانیان
و
http://tablighatfree.blogsky.com/ هرکی موبایل مجانی میخواد کلیک کنه!!!
منتظر پاسخ شما هستم با ارزوی موفقیت برای شما دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد