پراکنده

اول از همه در مورد گل آقا بگم که این شماره از ماهنامش حسابی حالم رو گرفت! اول از همه به خاطر این موضوع که ماه دیگه چاپ نمیشه چون ماه رمضونه و مورد بعدی مصاحبه گریه آورش با مرتضی احمدی. از این طرف من به عنوان یک معتاد فیلم اون هم از نوع حادش نتونستم تحمل کنم و رفتم یک دی وی دی خریدم تا بتونم فیلمای بهتر و جدید تری که روی دی وی دی تپل تر گیر میاد رو ببینم و در همین حال دیدم بد نیست یه سیخی هم به سیستم بکنم پس یک رم 256 دیگه واسش خریدم و خیر سرم ارتقاش دادم هرچند رم و هاردم جوجه تر از این حرفاست از اووون طرف دیگه خیلی خوشحالم چون توی شغلم در رنکینگ رتبه شش کشور و یک منطقه رو آوردم! اینطوری ثابت کردم من میتونم توی کاری که دوست دارم بهترین باشم! و اما از این طرف انتخاب واحد دانشگاه منو به فاک داده و عملا هنوز نتونستم بیشتر از 15 واحد بردارم و منتظرم شاید سقف کلاسها بالا بره که دیر یا زود اینطور خواهد شد!

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطی پنج‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 23:30 http://fatik.blogspot.com/

سیستم نو مبارک ... انتخاب واحد مبارک ... همه چی مبارک

مرجان جمعه 16 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 20:16 http://anemone.blogsky.com

سلام مرتضی جون

یکی به اسم مرتضی چند روز پیش برام کامنت گذاشته بود و خواسته بود بهش سر بزنم .. اما نمیدونم کامنتش چی شد و من لینکشو گم کردم .... حالا اون مرتضی شما نیستی احیانا ؟

مرتضی جون ؟ راسته که میگن هر گردی گردو نیست ؟ :دی

من فیلمهای خارجکی و البته سانسور نشده رو از کجا میتونم گیر بیارم ؟

ایول به تو که در کارت بهترینی :)

شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد