چند مورد

مورد اول: "موقعی که آدما خودشون رو میشناسن تازه شروع به تغییر میکنن". عجب جمله قشنگ و پر محتوایی! خیلی خوبه که منم شروع کنم به تغییر. این موجود سنگدل که بلد نیست به دیگران احترام بذاره و گاهی غرور تمام وجودش رو میگره و هیچوقت نمیتونه به موقع حرف بزنه رو باید عوض کرد. نمیدونم تا به این لحظه دل چند نفر رو شکستم یا تا این لحظه دید چند نفر رو نسبت به خودم منفی کردم ( امروز یه نمونش رخ داد) ولی سعی میکنم از این به بعد این نباشم.

مورد دوم: یه زمانی یه حرفی زدم و پیش بینی درست در اومد و مدرک هم این عکس:

 

 

 

مورد سوم: امروز برای اولین بار تقلب به کمک تکنولوژی رو تجربه کردم البته نه به عنوان دریافت کننده بلکه به عنوان فرستنده. این تقلب به نحو بسیار عالی از طریق بلوتوث و اس ام اس بود که به عنوان تقلب رسون که خیالش از همه چیز راحته تجربه جالبی بود. تصور کن پشت درب یه کلاس یه نفر روی زمین نشسته و تند تند روی کاغذ چیزی مینویسه و بعد از عکس گرفتن دوباره این کار رو برای چند بار تکرار میکنه!

مورد چهارم: در مورد یه لاک پست هم باید بگم میذارم برای بعد. یه لاک پشت سرراهی که چند هفته ای میشه مهمون شده.

مورد پنجم: امروز امتحان ورک شاپ به سلامتی تموم شد. خیلی برام مهمه که قبول بشم ولی فعلن درباره اینم زیاد حرف نمیزنم تا بعد که خیلی حرف برای گفتم هست.

مورد ششم: سپاهان رو به عنوان یه تیم شهرستانی دوست دارم. لیاقت قهرمانی رو داره، لیاقت برد با گل بیشتر هم داشت اما چهار تا هم خوبه برای پرسپولیس همیشه مغرور.

نظرات 3 + ارسال نظر
رفا شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 22:57 http://rafa-ali.blogfa.com

من هم از این پیش بینی ها میخوام.
---
خیلی تغییر خوبه به شرطی که به سوی جلو باشه
---
تقلب تقلبه.
---
اوه چه کردن تماشاچی های پرسپولیسی. هرچی اتوبوس بود ترکوندن. حقشون بود ببازن

فیروزه یکشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 15:23

درست در موقعیت پنج سال پیش من قرار گرفتی!با همون اخلاقا،با همون طرز فکر و البته مصمم واسه تغییر...
طول میکشه ولی شدنیه.

آرتوش دوشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 19:47 http://www.artoosh.blogsky.com

ایولللللللللللللللللللللللللللللل! بی مرفت میاوردی از این گیلاسا لا اقل!
تو مردی! همینی که من می گم! (;
چاکره آق مرتضی ام هستیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد