واکنش...

همیشه توی ذهنم خودم رو توی موقعیت های مختلف قرار میدم و عکس العملهای احتمالی خودم رو بررسی میکنم و یک عکس العمل منطقی و عقلانی رو برای اون اتفاق در نظر میگیرم ولی موقعی که اتفاق رخ میده و من عکس العمل به اصطلاح منطقی رو انجام میدم میفهمم که این عکس العمل نه تنها از روی عقل و منطق نبوده و برعکس صد درصد از روی احساسات احماقانه ی خودم بوده. این یکی از بخشهای وجود منه که به شخصه وحشتناک باهاش مشکل دارم...

نظرات 3 + ارسال نظر
فاطی پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 22:53 http://fatik.blogspot.com/

منم بعضی وقت ها اینجوووری می شم

vahidoo جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:17 http://www.vahidoo.com

کلا تفاوت نگاه در زمان تصمیم گیری و زمان بررسی تصمیمات گذشته مشکل سازه ، تصمیمات احساسی از نگاه منطقی و عقلانی مردوده و برعکس
تصمیم باید خیلی بی اهمیت باشه و بوقلمونی که بتونه نظر عقل و احساس رو با هم جلب کنه

یه دل کوچولو جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:56

اکثر افراد همینجوری هستن!
فک می کنن تصمیمی که گرفتن از روی منطقه! و درستترین راهه ممکن!
ولی در اشتباهن! احساساتشون از منطقشون این وسط قوی تره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد