لباس رزم بپوشیم تا ارشاد نشویم!

سردار احمدی مقدم توی تلویزیون داره درباره طرح جدیدشون صحبت میکنه. همون سرداری که هر وقت توی تلویزیون میبینمش یاد طرح مبارزه با گیرنده های ماهواره ای و بد حجابی و سی دی های غیر مجاز می افتم. کاش سردار جلوم بود و به جای اینکه من فقط شنونده باشم و دائم بشنوم که به خواست مردم طرح مبارزه با بدحجابی داره انجام میشه من به ش میگفتم که اگر من هم عضو این جامعه و همین مردمم لطف کن بگو پس چرا من مخالف طرحم؟ من همه ی جامعه نیستم اما خیلی  از افراد مثل من فکر میکنند و شاید هم من مثل اونا. شما که معتقدی تجاوز به حریم خصوصی غیر قانونیه به نظر من کار نیرو انتظامی هم غیر قانونیه. لباس هرکس نمادی از ایده و شخصیت هرکسه و این کار شما یعنی تجاوز به حریم خصوصی. ما که چرخه سوخت هسته ای رو کامل میکنیم و غنی سازی صنعتی داریم، واقعن نمیتونیم به جای اینکه لباس مردم رو عوض کنیم به مردم یاد بدیم که ایده های غلطشون ( البته غلط طبق نظر شما) رو اصلاح کنن و بعد بر اساس ایده اصلاح شدشون لباس بپوشن؟!  

عبادی نماینده بیرجند در نطق پیش از دستور میگه که ما به جای آموزش و آشنا کردن جوانان با ایده های مطهری و امام خمینی ایده های فروید صهیونیست(!) رو گسترش میدیم. این جمله ها یعنی چی؟ یعنی ما از توی دبستان که به هر روشی با ایدههای مذهبی آشنا میشدیم به صورت زیرزمینی هم با ایده های فروید اون هم از نوع صهیونیستش آشنا میشدیم؟!! پس ایراد از خودتونه نه ما! ملتی که مجبورن لباس فرم برای ظاهر شدن توی جامعه بپوشن همونایی  هستن که ده نمکی معتقده موقع جنگ باید برای جنگیدن حاضر باشن چون ایران برای همه مردم ایرانه. حالا این جامعه مال ما نیست چون اختیار لباس پوشیدنمون رو نداریم اما موقع جنگ جامعه و مملکت مال هممونه اون هم لابد به خاطر اینه که مجبوریم برای مملکتمون لباس رزم بپوشیم. نظرتون چیه از الان با لباس نظامی توی جامعه حاضر باشیم! خوبه؟

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطی سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 15:34 http://fatik.blogspot.com/

چه می دونم والا...اینا شورش رو در آوردن دیگه

یه دل کوچولو سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 20:48

خدا کنه این طرحشون هم کوتاه مدت باشه!!!
باز چند روز دیگه بی خیال بشن!
ادم می ترسه بره بیرون! که نکنه یه وقت بی دلیل به ادم گیر بدن! چون هر چه در هم ساده باشی شاید از نظر اونا و با معیار اونا ساده نباشی!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد