احوالات امروز

اگر اشتباه نکنم یک زمانی توی سخنرانی بوش روی یک ناو جنگی عبارت mission accomplish کلی دردسر ایجاد کرد. این عبارت امروز واسه من هم درد سر ایجاد کرد. اصلا این mission چه ربطی به من داشت که  accomplish  بشه یا نشه؟ نمیدونم والا یکنفر چقدر میتونه نادون باشه. اگر نادون نبودم این ترم بدون تحقیق انتخاب واحد نمیکردم تا با اساتیدی درسا رو بردارم که به جنایتکار بودن معروفن. حذف و اضافه هم گذشت. عمر من هم میگذره و تخس باقی میمونم. امروز هم وسط کلاس اندیشه اسلامی جوش آوردم و اومدم بیرون بس که حاج آقا از هولوکاست و سکولاریسم و فمینیسم و هزارتا ایسم دیگه بد گفت. آخر کلاس هم واسه حضور غیاب که رفتم سر کلاس داشت فیلم مارمولک رو تحلیل میکرد و بعد از حضور غیاب از کلاس فرار کردم.

امروز باز هم یکی دیگه از بچه های دبیرستان(مسعود.ع) که تکمیل ظرفیت قبول شده رو دیدم. کسی که داشت واسه سال دیگه میخوند و گویا وضعش هم خوب بوده اما قوانین عوض شده. خوب شد من نموندم چون شنیدم که متولدای 66 باید برن آش خوری و متولدین 67 هم نمیتون کنکور سراسری شرکت کنن.

نظرات 3 + ارسال نظر
سلمان شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 23:52 http://aloneeyes.blogsky.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ جالب و زیبایی دارید
ودر کل خوب هم می نویسید
خوشحال میشم به منم سر بزنید
راستی با تبادل لینک موافقید؟؟؟
موفق باشید

خاک یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:10 http://xak.blogspot.com

دفعه بعد تحقیق کن بیشتر موقع انتخاب واحد

یه دل کوچولو یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 17:08 http://chibegam.blogfa.com

حالا این mission چی هست؟ کهaccomplish بشه یا نشه؟
(خجالت)
مگه شما هم ۶۶ هستید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد