برفکی شدیم

نمیخواستم حالا حالا ها وبلاگ رو آپدیت کنم اما این برف غافلگیر کننده اجازه نمیده تا این ذوق زدگی رو ننویسم. ذوق زدگی ای که بزرگتر از من هم توش گیر کردن چه برسه به من. تفاوت من الان با بچه پنج ساله همسایه اینه که مامانم اجازه میده برم بیرون و هر کاری بکنم و مجبور نباشم از پشت شیشه توی کف ساختن یک آدم برفی بمونم.

 

 

 

 صبح برای یکی از دوستام اس ام اس فرستادم که ببینم رفته دانشگاه یا نه و اونم در جواب به م گفت:

"درس خون ترین بچه های این دانشگاه حیفشون میاد این برف رو ول کنن و برن دانشگاه واقعا از تو دیگه توقع نداشتم!!"

و اینطوری به عمق زیبایی کار پی بردم و چند دقیقه بعد معین اس ام اس فرستاد که :

ای بمیری با این آرزوت . آخه این هم آرزو بود؟

دلیل این حرفش اینه که من دیروز توی راه برگشت به معین گفتم که چی میشه یه برف خفن بیاد و درست چند ساعت بعد توی هوای تقریبا بهاری مشهد برفی اومد که خفنیش سابقه نداشت. دلم برای این مدل برف تنگ شده بود ولی کاش جدی یک آرزوی دیگه میکردم ولی به هر حال بیخیال بزن بریم برف بازی. البته این چند تا عکس رو هم که 9 صبح گرفتم میذارم اینجا جهت یادگاری. نمونش این حاجی که گیر کرده بود و خیابونایی که همیشه این موقع روز حسابی پر رفت و آمد بود. و ضمنا چقدر این کلاغا بین برفا جیگر میشن.

 

 

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
آرتوش دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:34 http://www.artoosh.blogsky.com

نگو!من مریضم!نگو!سوختم!

پیام دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 16:33 http://payamra.com

ایول . عجب برفی ...

((( بارون ))) سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:57 http://avayebaroon.blogfa.com

وووو...

چه برفی....

منم از این آرزوها بکنم شاید یه اتفاقاتی بیفته..!

خدارو چه دیدی..!!!

رفا چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:41

ای ول. اینجا بالای شهر برف میومد. جوادیه به رکابی راه میرفتن.
---
به این بابا میگفتی ماشین رو دنده عقب برگردونه سرجاش پیاده بره. زودتر میرسه.

[ بدون نام ] یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:58

عجب

ز-ر یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:59

چقدر این کوچه آشناست...

زـر یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:00

اینجا مشهده؟

ز ـر یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:01

اینجا همون کوچه ای نیست که بهش می گن کوچه ی دوستی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد