محرم ۲

نع! امروز که عاشورا بود اصلن نچسبید. از اون گروه جنوبی هم خبری نبود. حیف که بیش از حد شلوغ بود. از خودم بارها و بارها پرسیدم که یعنی اینا انسانای ضعیفین؟ یعنی ما توی این شهر این همه انسان ضعیف داریم؟ مطمئنم تک تکشون به اراده خودشون اومده بودن نه به زور هزار تا تبلیغ مثل تلوزیون (انتخابات و راهپیمایی ها!). پیمان حسابی عکسید و من هم حسابی جمعیت رو نگاه کردم البته نه از نوع چشم چرونی. و البته چن تا عکس زپرتی هم گرفتم. آخه با دوربین کم کیفیت و دو مگاپیکسلی چه جور عکسی میشه گرفت؟ البته این عکسا رو کم کیفیت تر هم کردم تا بتونم بزارم توی وبلاگ.

از این همه عکس از دوتاش خوشم اومد. یکیش که همین شربتاست!  یکی دیگش هم اون طبل با شعاع تقریبا یک متر! امسال طبلای گنده زیاد بود!

 

 

با هر ضربه که به طبل میخورد

گذر موجش رو از بدنت حس میکردی.

 

 

شربت هم میتونه کمی به ت انرژی بده

مخصوصن اگر یک نفر صبحانه نخورده باشه!

نظرات 2 + ارسال نظر
گل مینا سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 16:28 http://a

کارات جالبه مو
www.nasserabdollahi.blogsky.com وبلاگ اختصاصی ناصر عبداللهی فق باشی به منم سری بزن

یه دل کوچولو چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:44 http://www.chibegam.blogfa.com

گروه جنوبی ها!
فک کنم شما مشهدی باشین!(توی یکی از پستاتون گفته بودید)
یه دل کوچولو هم جنوبیه:دی یعنی دقیق تر اهوازی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد