Sitting pretty

امروز یه بنده خدایی زد توی سر یه بنده خدایی دیگه که همه چیز این وسط به نفع من شد. دلیل دعواشون هم سر محرم و دین و مذهب و اینکه باید یک فضای مجازی مذهبی باشه و یا نباشه. در حالی که من اصلا بی طرف نبودم چون همه چیز به نفع من بود خودم رو بی طرف جلوه دادم. میدونم اسم این کار نون خوردن به نرخ روزه ولی دلایل خاص خودم رو داشتم:

 

اول: من اصلن معتقدم که دین نباید لنگش وسط زندگی ما باشه.

دوم: دفاع از مورد بالا در جمع میتونه برات گروون تموم بشه.

سوم: با جانبداری ممکنه محبوبیت خودت رو بین گروهی از دست بدی در حالی که ممکنه بین گروهی دیگه محبوب بشی.

چهارم: من ترجیح میدم یک آدم بیطرف و میانه رو باشم و سعی میکنم بین هر دو گروه محبوب باشم و حرف همه رو بشنوم. و یا حداقل وانمود کنم.

پنجم: من خیلی وقته بحث سیاسی و مذهبی رو با افرادی که نمیشناسمشون برای خودم غدقن کردم و اگر کسی هم بخواد سر صحبت رو باز کنه ترجیح میدم فقط به حرفاش گوش کنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
پیام پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:42 http://payamra.com

روش خیلی خوبیه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد