The ball is in my court*

خب هرچی بود و نبود این پروژه هم کامل شد؛ هرچند بیشتر زحمتاش روی دوش معین بود. عجب پسر باهوشیه. من دهنم رو باز نکردم میفهمه و روی پروژه اجرا میکنه یعنی من توی این پروژه که اولین پروژه دانشجوییم بود و حسابی آبدار هم بود هیچی نفهمیدم. یعنی تا من میومدم روی یه مشکلش کار کنم به م خبر میداد که حلش کرده. مشکل رو به من میگفت و نیم ساعت بعد خبر حل شدنش رو میداد که حسابی کفر منو درمیاورد.

بدی کار اینه که باید توضیح بدیم برای استاد که خط به خط این برنامه رو چطور نوشتیم. خلاصه که من فقط انگار راه رفتم و هیچ کاری نکردم و این منو اذیت میکنه. پروژه بعدی که دلخواهه حسابی از خجالتش در میام تا جبران بشه.

 

*همون ضرب و مثل خودمون که میگه: این گوی و این میدان، حالا نوبت تویه.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1385 ساعت 23:45 http://shekoohi.blogsky.com

سلام

وبلاگ کامپیوتر در نظر دارد به منظور بالا بردن آمار بازدید وبلاگتان از شما دوست عزیز در خواست کند که لینک این وبلاگ رو در لینکستان سایتتان با نام (راز ورمز کامپیوتر) قرار داده و به ما اطلاع دهید تا ما هم به این حرکت شما جواب قاطعانه که همان گذاشتن لینکتان در وبلاگی با آمار بازدید ۳۰۰تا ۴۰۰ بازدید کننده در روز است را می دهیم

با تشکر

مدیریت وبلاگ کامپیوتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد