rabbit+

این موضوع هیچ دلیل خاصی نداره و اگر هم داره دوست ندارم بدونم دلیلش چیه و اگر هم بدونم دلیلش چیه دوست ندارم یادآوری بشه که دلیلش چیه و اگر دلیلش یادآوری بشه نمیخوام تکرار بشه و اگر هم تکرار بشه، کاریه که شده و نمیشه دیگه هیچ کاری کرد. بگذریم ولی این موضوع اینه که من علاوه بر گوسفندها که به نظر من موجودات محترمین و اسمشون بهترین فحشه برای هرکس که لیاقتش رو داشته باشه و علاوه بر همه  اینا رویانا یا همون گوسفند شبیه سازی شده بهترین موجود دنیاست، من خرگوش رو هم دوست دارم به عنوان موجودی مقدس فقط حیف که شبیه سازی نشده تا یه اسم مث بچه آدم داشته باشه.

 

پ.ن:اصلن این همه چرند لازم نبود که نوشته بشه تا من بگم از خرگوشا به اندازه ی گوسفندا خوشم میاد!

پ.ن: زین پس قبل از خواب وقتی شمردن گوسفندا تموم شد میرم سراغ خرگوشا و اونا رو میشمارم.

نظرات 1 + ارسال نظر
مرتیا یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 16:43

سلام. من خرس پاندا رو هم دوست دارم!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد