مطلوب

آدم باید همیشه برای رسیدن به مطلوبش تلاش کنه. البته تا مطلوب رو چی تعریف کنیم. مثلن من چون مطلوبم رو پیدا نکردم چطور میتونم برم و به کاندیداهایی رای بدم که توی سوابقشون از سوابق همرزم بودنشون با فلان شهید گفتن و از فلان فرمانده ی جنگ یاد کردن و یا عکس ا.ن رو کنار عکس خودشون گذاشتن و یا عکس خاتمی. من هیچوقت نمیگم خاتمی و ا.ن مث همدیگه میمونن بلکه معتقدم که کاملن هم باهم متفاوتن. ولی من رای نمیدم چون نه لیست اصلاح طلبا رو میشناسم که بخوام قبول داشته باشم و نه لیست اصولگرایان رو پس نتیجه اینکه رای نمیدم. به هیچ کس هم پیشنهاد نمیکنم که اگر میخواد رای بده حتمن به اصلاح طلبا رای بده چون نمیشناسمشون که چجور افرادی هستن. از طرفی هم احساس میکنم رای دادن برابره با اینکه صدا و سیمای مزخرفمون احساس موفقیت کنه که البته مطمئنم بازم به این احساس میرسه چون مطمئنم فردا خیلیا شرکت میکنن و رای میدن. اما رای ندادن من یه جور هم میتونه اعتراض باشه به این صدا و سیمای سانسورباز.

به سلامتی کشتی گیرا یه حال اساسی به ما دادن. بعد از هر قهرمانیشون  وقتی آهنگ آرش توی سالن پخش میشد و ملت همه یه صدا میخوندن خیلی جو باحالی درست میکرد. و بازهم بماند که صدا و سیمای ما با سانسور این صحنه ها هم چه جور دوگانه برخورد میکنه. آخه چن روز پیش رادیو جوان همین آهنگ رو واسه تبلیغ انتخابات گذاشته بود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد