Play it cool

امروز 2 تا امتحان باهم داشتم . فقط یکیش رو خوندم و اون هم فکر نکنم نتیجه خوبی بگیرم ولی در حد متوسطه. ولی دوباره خاطره تا دیر وقت بیدار موندن و شب درس خوندن واسم تکرار شد. من بودم و میز تحریر و چای و کتاب. با حل هر مسئله یه لوان چای میرفتم بالا تا خوابم نبره. ساعتای 12 یه اس ام اس میفرستم برای بچه ها که چقدر خونده و گزارش کار خودم و میدم و چن لحظه بعد در جواب با یه اس ام اس میگه: برو بابا من که رفتم بخوابم حیف خواب نیست!! عجب دلگرمی به من داد که باعث شد منم برم بخوابم ولی زد به سرم که 2 ساعت بعد درست زمانی که در خواب ناز به سر میبره با یه اس ام اس به ش یادآوری کنم که از خوابش لذت ببره که صد البته چنین نکردم چون فردا ممکن بود مورد عنایتش قرار بگیرم البته به طریق مشابه پس بیخیال این کار شدم و به درس خوندن و چای خوردن ادامه دادم.

 

 

 

خیلی وقته موضوع این دختره که بازیگر سریال نرگس بوده، این ور و اونور تویه همه جا شنیده میشه. من سریال نرگس رو ندیدم و نه دختره رو میشناسم و نه هنوز و فیلم و عکسی از این دختره دیدم که بخوام حرفی بزنم ولی وقتی این آهنگ رو شنیدم احساس کردم کار خیلی بیخ داره. فکر کنم اونقدر هم عجیب نباشه که ملت تو جامعه کف کردمون با این چیزا سرگرم بشن. خوب مملکتی که توش اسلام موج میزنه همینه. راستی این خواننده آهنگه اونقدر غیرت غیرت میگه که آدم بی غیرت میشه! البته من فکر میکنم این هرچی هست زندگی شخصیه یه آدمیزاده نه بیشتر.

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
تنــهاتـرین تنــهایـان جمعه 10 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 20:57 http://tanhatarinetanhayan.blogsky.com

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
سلام دوست من
ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک ولایت شمس الشموس انیس النفوس ولی نعمت مردم ایران علی ابن الموسی الرضا رو به شما دوست عزیز تبریک میگم و امیدوارم که در سایه رحمت بی کران حضرت حق همیشه شاد باشید و امیدوار
ـــــــــــــــــــــــــــامضاء : تنــهاتـرین تنــهایـان

من جمعه 10 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 21:46

راجع به اولیه نظر خاصی ندارم..
راجع به قسمت دوم باید بگم که..
والا مردم بیکارند دیگه
بالاخره یه سوژه ای باید باشه دستشون رو بگیره یا نه؟

یه ۶۲ یی یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 22:14 http://6ty2.blogspot.com

حق با توئه... حتی نمیشه نفس کشید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد