»...

» بهشت و جهنم مکانی است برای داستان پردازان و خرافاتی هایی که عقده نرسیدن به خواسته هایشان را درمان کنند.

» از خوندن بیوگرافی آدمای بدبخت لذت میبرم.

» اگر کمی جرات داشته باشم موفقترم.

» خیلی تنبلم ها. لقمه حتم باید جویده باشه!

» امروز پی بردم که بچه ها واقعا فرشتن. حتی اگر دندون جلوشون کرم خورده باشه و با هر خنده دندون سیاه شدش دیده بشه.

» عجب بیکاری بده. من هنوزم معتقدم باید یه کار درست و درمون پیدا کنم.

» یه ماهی هست این ماهواره سیمش کنده شده و هیچکس هم نیست بره درستش کنه. حیف.

» این انتخابان دیگه چه مسخره بازیه! حالم از این تبلیغای صدا و سیما به هم میخوره.

» چی؟ وبلاگ گروهی بسازم؟ باشه دارم یه کارایی میکنم.

» عجب امتحان بدی دادم امروز. خوب لااقل خبر نمیدن که ما یه کم قبلش درس بخونیم.

» جمعه امتحان ریاضی و زبان با هم چه حالی میده!!

» جرارد هم رفت. نمیدونم چرا اینا که میرن من ناراحت میشم! در کل سریالش بدجور دوست داشتنیه!!

»برم ببینم میتونم این برنامه رو بنویسم یا نه ولی اگه بشه خیلی حال میده.

نظرات 2 + ارسال نظر
من دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 21:23 http://mymadhouse.blogsky.com

« بی تربیت
« آره. باحاله که یکی بدبخت تر از خودت هم تو دنیا هست
« من هم
« من نه دیگه اونقدر
« اه چه باحال.. من هم امشب همینو فهمیدم.. حتی اگه کلی چاخان کنن که چقدر تو مدرسه خر بزرگی هستند باز هم دوست داشتنی اند!
« آخ گفتی
« ما نداریم!
« آی گفتی
« از اول ترم تا حالا فقط یه امتحان دادم.. اوپن بوک! با یه کوییز آشغالی یه وسالی مسخره
« من ندارم.. به جاش یه بازدید اجباری از گلخونه دارم.. فکر نکنم اینقدری که تو ذوق کردی واسه من حال بده
« یه سالی میشه دیگه نگاه نمی کنم این سریال رو.. یه مدت خفن معتادش شده بودم
« باشه برو!

خاک سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:35 http://xak.blogspot.com

بی خیال امتحان...امیدوارم بشه که حال کنی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد