موضوع نداره

صبح رفتم دوش گرفتم. بعد از یه سال خنده داره هنوز غسل میکنم. این دیگه چه کار مسخره ایه؟ به چه دردی میخوره؟ از نظر علمی توجیهی داره؟ فقط میتونم بگم خنده داره؟ از همه خنده دار تر اینه که اون پسر باهوش و با استعداد که امیرکبیر مهندسی پزشکی قبول شده (منظورم شما نیستی چون این کارشناسیه) نامزد کرده تا وقتی میره تهران به فساد کشیده نشه. حیف از اون همه هوش و استعداد  که نصیب این آدم مذهبی شده.
شرق دیگه تویه دکه های روزنامه فروشی پیدا نمیشه خوب توقیف شده. چیز عجیبی نیست. تنها روزنامه درست حسابی که البته به درد خودسانسوری دچار بود هم بسته شد. هر روز نمیخریدم ولی در هفته حدااقل ۲ یا ۳ شمارش رو بر حسب گذر زمان میخوندم. روزنامه نمیخونم مگر هیچ وسیله ارتباطی در دست نباشه مثلن وقتی بیخ مغازه بیکار میشدم سریع یه خراسان میخریدم و میخوندم. عادت کردم! اول اینترنت. دوم ماهواره. سوم تلوزیون خودمون و چهارم روزنامه  و اگر هیچکدوم نبود بوق میزنم اونم سه تا.

» یه هفته هست رادیو زمانه رو روی هاتبرد پیدا کردم اما هروقت گوش میکنم فقط آهنگ میذاره مثلن یه مجموعه ی کامل از هایده! باید لیست برنامه هاش رو ببینم چون تا به الان هنوز یه بار هم نرفتم تو ساییتش!

نظرات 3 + ارسال نظر
behshad ( Booter ) yahoo 7.5 پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 22:47 http://www.booter-rasht.blogsky.com

salam dost aziz va Gol khobi wblaget ghashang bood va jaleb tonesty be man sar bezan va az barname haye yaho 7 final be khosos Boot DC Buzz Estefadeh kon va be dostanet moarefy kon montazeret hastam khosh hal shodam behshad bye

من پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 22:59

کامنت من هم معنی نداره!

آرش جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 14:35 http://xak.blogspot.com

به بوق زدن نیفتی امیدوارم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد