نتیجه ی آزاد

اینم نتیجه ی دانشگاه آزاد. انتخاب اول قبول شدم. مشهد/سخت افزار/ مهندسی... اما این نتیجه به جای اینکه منو خوشحال کنه بیشتر باعث شد کونم بسوزه. هرچند درصدای خوب و توپی ندارم ولی کاش اینا رو تویه سراسری میزدم. مثلن من که واسه شیمی وقت کم آوردم نتیجم شده ۴۴ درصد! شاید دلیلش آبکی بودن سوالات دانشگاه آزاده اما انتخاب رشتم هم افتضاح بوده. لعنت به اون پشتیبانم تویه کانون قلمچی که گفت تو با این رتبه ها تویه کانون شاید همینم قبول نشی. لعنتی خودش عمران خونده بود آزاد و منو اشتباه راهنمایی کرد. یادم نمیره افشین که رتبه ۳۰۰ سراسری آورد به م گفت پول به کانون ندین چون پشتیباناش به درد خودش میخوره. خلاصه اعصابم حسابی به هم ریخت و نمیتونم تحمل کنم که برم داشگاه آزاد پس یه سال دیگه میخونم فقط به امید دولتی چون دانشگاه آزاد سال دیگه هم هست ولی دولتی چیز دیگست مخصوصن که حالا پسر خاله هم داره میره امیرکبیر و من حسابی انگیزه دارم بخونم واسه دولتی و حتی امیرکبیر! درس مزخرف دین و زندگی رو هم تحمل میکنم فقط به عشق دانشگاه دولتی.

پ.ن۱: کانون قلمچی برنامه ی فوق العاده ای داره اما راهنمایی پشتیباناش به درد آشغالدونی میخوره.
پ.ن۲: پول به جاسبی نمیدم!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:35 http://amir-perspolisi.blogsky.com

سلام
وبلاگ جالبی داری
گفتم حالا که خوشم اومده یک نظر ناقابل کمترین کاریه که می تونم بکنم
اگه دوست داشتی یه سری به من بزن
واگر از وبلاگم خوشت اومد بیا به هم لینک بدیم
موفق وسربلند باشید

ققنوس جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 22:58 http://lord

خنگی دیگه ...
بابا برو آزادو دیوونه ...
من پارسال آزاد بد انتخاب رشته کردم وگرنه قبول میشدم یه خراب شده ای ...
سراسری شدم ۵۴ هزار اصلا نرفتم کارنامه بگیرم چه برسه به انتخاب رشته ( اونم فقط غیر انتفاعی !) ... چه خری بودم !

ولی الان بعد یه سال ... حتی رفتم پودمانی کلاسام هم چند هفتست شروع شده که اگه نشد بالاخره یه جا برم ... مهم نیست کجا ...
کانون چی چیه بابا من اصلا کلاس کنکور نرفتم ...
امسال هم انتخاب اول آزادم قبول شدم ...
سراسری هم حتما با ۲۰۰۰۰ غیر انتفاعی قبولم ...
عمرا یه سال دیگه وقتمو حروم نمی کنم ... تازه با اینکه تا چند روز دیگه کارت معافیم تو جیبمه !
تو ** خلی ! الان گرمی حالیت نیست !
از ما گفتن رفیق ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد