Amigo

امروز وقتی دیدم یکجا همه ایرانیا با هر ایده و بینش با پرچمایی که یک علامتی از دیدگاهشون بود کنار هم با هم متحد اسم ایران رو میارن و فقط به خاطر ایران فریاد میزنن با خودم آرزو کردم که یه روز تو ایران چیزی به اسم اپوزسیون و حکومت جبر و سلطه و چیزی با این اسما وجود نداشته باشه و همه فقط ایرانی باشن. نیمه اول بازی به ایرانی بودنم افتخار کردم تا اینکه نیمه دوم شروع شد. انگار تمام بدبختیای زندگی تو سرم خراب شده. من نمیخوام ایرانی باشم، من نمیخوام مملکتم سه تا گل مفت بخوره، من نمیخوام نتیجه 12 سال درس خوندنم در 4 ساعت معلوم بشه، من نمیخوام رئیس جمهورم اینطوری باشه، من نمیخوام...

نظرات 1 + ارسال نظر
قاب عکس خالی دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:46 http://www.proof.blogfa.com

باور کن خوش خیالی نیست.تیم ملی امسال واقعا یک تیم خوب در حد بین المللی است.مشکل فقط نداشتن اعتماد به نفس است و همیشه میشه امیدوار بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد