یه عربده

امروز با م.م داشتم صحبت میکردم طبق معمول درباره کنکوری که در پیشه. چنان با اطمینان درباره قبولی من تویه کنکور صحبت میکرد که یه لحظه حس کردم دارم با یه پسش گو حرفه ای حرف میزنم. اما اگه کن قبول نشم چی؟ باید یه چند نفز جواب بدم که چرا قبول نشدم؟! چند نفر از من میپرسن چرا؟ چی میتونم بگم که خیلی حل گیر شدم! میخوام داد بزنم اما حیف که وبلاگ این یکی قابلیت رو نداره! پس نگه میکنم به دستایی که به کندی روی صفحه کلید تکون میخورن و یه آه کوچولو میکشم و البته به نمایندگی از یه عربده بزرگ!

» میخواستم از گناه بنویسم اما حوصله ندارم. بعدا. 

نظرات 4 + ارسال نظر
آدینه بوک شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 18:38 http://www.adinehbook.com

سلام. به فروشگاه اینترنتی کتاب و CD آدینه بوک با تحویل رایگان هم سر بزنید.

فاطی شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 21:26 http://fatik.blogspot.com/

نمی خواد...برو درستو بخووون که فردا پس فردا آبرومون جلو بقیه نره

فیروزه یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 18:53

ببین عزیزم، اصلا مشکلی وجود نداره.اولا که قبول میشی.دوما فوق اش هم که قبول نشی.داد زدن لازم نداره؛کافیه بگی:خوب قبول نشدم.... من خودمم از این روش قراره استفاده کنم.نتیجه کنکور من زود تر از تو میاد.بنابر این میتونی از تجربیات من استفاده کاملو ببری.
به به عجب راهنمایی مفیدی

گون دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 23:55 http://www.desertland.blogspot.com/

تاکی غم ان خورم که دارم یا نه ---- وین عمر به خوش گذارم یا نه
پر کن قدح باده که معلومم نیست ---- کین دم که فرو برم برآرم یا نه
بی خیال بقیه زندگی رو بچسب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد