اراده

من اونقدر بی اراده هستم که یکدفعه خودم رو جلوی پستخونه ببینم با یه دفترچه دانشگاه آزاد تویه دستم به عبارت دیگه خیلی سست ایمانم که دیروز گقتم شرکت نمیکنم و امروز دفترچه میگیرم. این روزا دارم با درسی مزخرف به اسم عربی کلنجار میرم. ای تف به این درس مسخره و به درد نخور حداقل برای من و امثال من. یکی به من بگه که اگر من امروز بر فرض محال بتونم قدرت تکلم عربی هم پیدا کنم به چه دردم میخوره. مرده شور بشوره این درس مزخرف و مهم کنکور رو با مولفاش!

ا.ن وقتی داشت جلو نمایندها اظهار فضل میکرد گفت که اگه جوونا شغل میخوان برن زمینای خدا رو آباد کنن. ولی کاش فرداش این خبر پخش نمیشد که کشاورزا سیب زمینیا رو از روی بدبختی میدادن گوسفندا بخورن یا اینکه بیچاره ها بگن که ما حاضریم اینا روو یکی برداره بره! اما اونقدر این ا.ن لوتی هست که تو مجلس داد میزنه من مخلص همه خانومای مجلس هم هستم. پس فعلا ا.ن رو عشق است!

 

» این راه سخته اما من:

میتونم، تلاش میکنم، رقابت میکنم، کم نمیارم، مبارزه میکنم، ایستادگی میکنم و...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد