فک نکنم کسی باشه که تبلیغای "جی5" رو ندیده باشه. همون تبلیغی که شعارش متحول کردن یادگیریه! امروز رفتم نمایندگیش و خواستم یه توضیح بدن ببینم چه طوره این وسیله معجزه گر. قبلش فکر میکردم این اسم باید مخفف یه اسم لاتین باشه. خلاصه رفتیم اونجا و یارو یه بسته گذاشت رو میز و درش رو باز کرد. تویه این بسته یک جعبه پلاستیکه و چند تا کاغذ کوچیک یادداشت. بعد یارو که توضیح داد متوجه شدم این همون جعبه لایتنره که قلمچی هم میفروشه اما این کجا و آن کجا. قیمت این "جی5" یا همون "جعبه یادگیری 5 مرحله ای"  فقط و فقط 17 هزار و پنصد تومن ناقابله!

 

پ.ن:تازه امروز فهمیدم که چطور میشه از آب کره گرفت.

پ.ن: میخوان کنکور رو 5 گزینه ای کنن و از سالای بعد کوتاه جواب (تشریحی) و از طرفی هم مثل امسال مفهومی و در نهایت خاک عالم توی سر من!

نظرات 9 + ارسال نظر
مهرنوش پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 19:39 http://medadsiah.persianblog.com

شانسو ببینا !! احتمالا خاک عالم به سر منم میشه که دلم میخواد یه بار دیگه کنکور شرکت کنم

ستیغ پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 23:03

خداروشکر خر ما از پل کنکور گذشت.. ایشالله خرتو هم بگذره.. این همه غصه نخوری..

لیموی صورتی شنبه 23 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:16 http://pacific.blogsky.com

به نظر من کنکور اصلا انقدرا که همه بزرگش میکنن یه غول بی شاخ و دم نیس...بابا کنکورم یه امتحان دیگه..۱۲ سال درس میخونین...سالی دو بار امتحان میدین...دیگه یه کنکور که چیزی نیس...خیلی خوب حالا داد نزن...ولی خوب..توام دیگه خیلی داری سخت میگیری..

ساغری شنبه 23 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 15:35 http://www.saghariii.com

صلوات بفرس .....

حاجیه یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 06:51 http://hajieh.blogsky.com

سلام
نترس من دیروز تو اخبار شنیدم گفت که کنکور امسال هم مثل کنکور سال قبل اجرا خواهد شد........از تست ۵ جوابی و سوال تشریحی خبری نیست ......
موفق باشید

من یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:39 http://pardismadhouse.blogsky.com

من سه سال دبیرستان و یه پیش دانشگاهی هم بذار روش.. اینجوری درس می خوندم.. این آخریا گفتیم ببینیم این جی ۵ چی هست اصلا؟! دیدیم همین فیشهای خودمونه که ۴ سال پیش خودمون از خودمون اختراع کردیم اونوقت اینا دارن پزش رو میدن! تازه اون موقعها ۱۲۰۰۰ بود.. ای بابا آب که سهله.. تو این دوره زمونه از هیچی هم میشه کره گرفت!

مانا دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 20:29

مانا دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 20:32

سلام
لطفا اگه میشه بنویس از کجا باید بسته های جی۵ رو خرید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 18:06

خدایش جی5 برای من که در حد معجزه خوب بوده ،دیگران را نمیدانم
شاید فرهنگ نو آوری برای ما ایرانی ها جا نیفتاده و انتظار داریم عرضه یه چیز نو همان قیمتی باشه که یه چیزه جا افتاده است خب پیداست که هزینه تبلیغات بالاست واینرو هم من و تو که دنبال نوآوری و تحول هستیم باید به پردازیماگر بیرزد
من که راضی هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد