صحبتای دیروز حسین درخشان حسابی منو شارژ کرد و از طرفی هم نمیدونم چرا دیگه میلی به وبلاگنویسی نداشتم اما دیشب بدجوری بیشتر تحریک شدم به وبلاگنویسی. همه حرفا خوب بود ولی واسه من از همه جالب تر اون پیشنهاد اینترنت ماهواره ای که تقریبا تو ایران هم عملیه و هم برای مردم مجانی در میاد جالب بود هرچند برای راه اندازیش خیلی سرمایه لازمه. دیشب با خودم فکر میکردم که اگر نیازی به پول باشه بهتره برن از همین شبکه های صد من یه غاز لس آنجلسی کمک بگیرن چون اگر هرکدومشون یک پنجم سرمایشون رو کمک کنن احتمالا این طرح عملی میشه هرچند وقت گیر باشه. از طرفی هم اگر این طرح عملی بشه میشه حدث زد که فروش کارتهای DVB چقدر تو ایران بالا میره همینطور فروش ماهواره ولی برخورد با این موارد از طرف دولت چطوری باشه خدا میدونه. مثلا باز با هلی کوپتر راه میفتن و هرچی دیش رو خونه هاست اطلاع میدن و بقیش هم که دیگه معلومه...

 

» هرچند هنوز این طرحه به قول خود حسین درخشان یه فکر سر شام!

» تو حق اعتراض نداری چون در همه دادگاهها محکومی هرچند حق با تو باشه!

 

نظرات 2 + ارسال نظر
الناز شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:23 http://www.tarahaee.tk

سلام
مطلب جالبی بود یعنی بهتره بگم فکر جالبی بود ولی در مورد برنامه های مزخرف لس انجلسی میخواستم بگم اخه این بد بخت های فلک زده اگه پول داشتن که هر روز کاسه گدایی دس نمیگرفتن در مورد دیش ماهواره هم میبینی که هر روز داره بیشتر میشه هیچ کس هم نمیاد جلوشو بگیره اون یه دوره ای بود تموم شد الان دیگه خودشونم زدن به بی خیالی چون میبینن نمیتونن کاری کنن ولی خوب ایشالا این طرح هم عملی بشه

من دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 13:02 http://pardismadhouse.blogsky.com

آخ آخ آخ این که فیلتر شده!
من نفهمیدم جریان از چه قراره.. شفاف سازی لطفا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد