خوشحالم: امروز خیلی حال کردم وقتی دیدم خیلی از طرفدارای احمدی نژاد که من میشناختمشون و فکر میکردن با رای دادن به ش دنیا زیر و رو میشه، حالا خیلی پشیمونن مخصوصا با این کاراش که به قول یارو کاتولیک تر از پاپ شده یا اصیل تر میشه گفت کاسه داغ تر از آش. یادم نمیاد تو تاریخ خونده باشم پایه گذار جمهوری اسلامی همچین کارایی کرده باشه. کابینش هم که نور علی نوره.

خوشحالم: من یکی متفاوتم با خیلی از هم نوعام که راحت با کاغذ و کلمات بازی نمیخورم. مثلا نمیگم اگر این دعا رو بخونم انرژی میگرم یا از این حرفا که جای خودش هر کدوم حکایتیه. مثل اینه که برق رو قطع کنی و بگی فعلا دعا بخون تا وصل بشه بدون اینکه تلاش بکنی برای وصل کردنش.

خوشحالم: خیلی لذت میبرم وقتی میبینم مث بچه حاج آقا نیستم که بگم: "صبح به من غسل واجب شده اما غسل نکردم چون احتمالا دو سه بار دیگه طول روز به م واجب میشه و میذارم همون قبل نماز غسل میکنم."  خندیدم به ریش حاج آقا با این بچش.

خوشحالم: امروز حداقل اینو فهمیدم که کنکوری بودن به این معنی نیست که دنیا یه رنگ دیگه بشه یا تو یه قیافه دیگه. از امروز من همونم که بودم و کنکور همون قدر برام اهمیت داره که همیشه همینطور بوده. از همین پست با خودم شرط میکنم که من باید قبول بشم اما نه به قیمت تغییر کردنم. و حتما باید وسط زمستون موقع خوردن سیرابی تجدید عهد رو داشته باشم.

 

» کلاغ، پاییز، هوای نسبتا سرد، لحاف کلفتی که شبا خوابیدن رو لذت بخش میکنه.

» اون بغل رو لوگوی وبلاگم که نوشته "ساده مثل درویش" کلیک کنین.

نظرات 3 + ارسال نظر
ستیغ سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 23:03

کنکوری بودن یه بخش کوچیک زندگی یه آدمه که میتونه یه بخش بزرگ از زندگی آدم رو رقم بزنه..
سعی کن با فکر باز درس بخونی.. تا یه رشته درستو حسابی قبول شی..
کمکم خواستی ما هستیم.. دربست در خدمتیم..
راستی این لوگو هم خیلی خوب شده..
ایول..

دنیا چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:29 http://mehrvazh.blogspot.com

امیدوارم خوشحال باشی همیشه ی همیشه..

سیاه چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:51

منم خوشحالم رفیق برات. موفق باشی برای کنکورت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد