چرا من باید از الان به آینده فکر کنم؟ اصلا چرا بعضیا دنبال فال و طالع بینی و از این حرفا هستن و میخوان آیندشون رو ببینن؟ اگر بخوام به آینده فکر کنم یعنی امروزم که تو دستم بوده رو ول کردم و فردا رو که معلوم نیست به دستم میرسه یا نه رو چسبیدم! پس فعلا امروز بهتره به زندگیم برسم و آینده و گذشته رو بیخیال بشم. نمیدونین که چقدر میخواستم همین حرفا رو بنویسم طوری که امروز تو اتوبوس یه حسی به من میگفت پیاده شو و برو کافی نت سریع وبلاگت رو آپدیت کن تا خالی بشی. اما با کمی تاخیر بالاخره خالی شدم.

 

»این روزا جرات و حوصله کامنت گذاشتن ندارم و شرمنده حضورتون....

نظرات 4 + ارسال نظر
vahidoo چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 15:16 http://www.vahidoo.com

یادداشت مطالبی که به ذهن مبارک می رسد توصیه می شود

آوار دل عاشق من. چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 22:36

سلام.دلم واسه آقای خاتمی تنگ شده از حالا.... .

لیمویی پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 15:09 http://www.pacific.blogsky.com

نمیشه هم که آینده رو همین طوری ول کرد میشه؟!
بیخود حوصله نداری زود بیا کامنت بذار بینم!!

ستیغ جمعه 24 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 21:51

بیا فالت بگیروم.. یه بار تو کوه سنگی شهرتون یه فالگیری فال منو گرفته بود.. باهال بود. کلی خندیده بودم.. منم اعتقاد ندارم.. راستی اینکه حال و حوصله کامنت گذاشتن رو نداشته باشی قبول.. این کلمه جرات چی بود نوشتی..؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد