هیس! نمره هام رو گرفتم.

هیس! نپرسین۱ چه کار کردم.

هیس! چشم نخورم بعضی درسا رو خیلی خوب شدم و بعضیا رو افتضاح شدم.

هیس! میخوام این نمره ها رو (چه خوب و چه بد) بفرستم تو سطل آشغال مغزم.

هیس! امسال تابستون پر چالشی دارم.

هیس! خدا کنه آخر تابستون یه مسافرت ردیف بشه.

 

پ.ن: من در عجبم که چطور اون امتحانی رو که سر جلسه وقت کم میارم نمره خوب میگیرم و اونی که وقت زیاد میارم خراب میکنم؟!
پ.ن: ممنون از پسرخاله...

۱: حتما دقت بشه....

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:15

vahidoo سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:16 http://www.vahidoo.com

مواظب سلولهای خاکستری باش

لیمویی چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 01:22 http://pacific.blogsky.com

وقت کم میاری چون اونایی که نوشتی همه رو درست و پربار نوشتی...
وقت زیاد میاری چون هیچی ننوشتی!!

ستیغ چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 12:26

از انجایی که گفتی نپرس میپرسم.. تو چرا درس نمیخونی.. چرا کم شدی.. دهه..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد