امروز دیگه راحت شدم. آزاده آزاد. احساس آرامش میکنم! اما فقط برای چن روزه! بیخیال باید از همین چن روز استفاده کنم. پس بیخیال دنیا استفاده میکنم. راستی چرا نباید به معین رای داد؟ من فقط اینو میدونم که اگر بخوایم بریم تریپ تحریم هیچ فایده ای نداره! پس بهتره به معین رای بدیم تا لااقل یه اصلاح طلب که خیلی با حکم حکومتی مخالفه بیاد رو کار هرچند اینم دستش رو میذارن تو پوست گردو ولی هرچی هست از اون کاندیدهای بی ریخت دیگه بهتره. مخصوصا از لاریجانی که نمیدونم چرا لباش همیشه زیر ریش سیبلشه!

نظرات 1 + ارسال نظر
ستیغ سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:02 http://www.3tgh.blogspot.com/

خوش به حالت امتحاناتت تموم شد و داری کیف میکنی.. ماله من اول تیر تموم میشه.. الان وقت داری با خیال راحت بشینی و فکر کنی به کی رای بدی :دی .. در مورد معینم من هیچ نظری ندارم.. همون طوری که در مورد بقیه ها نظری ندارم.. ببینیم تا جمعه چی میشه.. تابستون خوش بگذره بهت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد