این دیگه امتحان آخره و منم از نظر انرژی الان صفرم. دفعه قبل گفتم یکی باید به م انگیزه بده حالا میگم که یکی باید به من انرژی مثبت بده.  الان نه تنها بی انگیزه و بی انرژیم بلکه خیلی هم از نظر روحی خستم. پیشنهاد مامان که بریم زشک یه روزه با فک و فامیلا خیلی خوبه مخصوصا من که یه n روزی هست این فک و فامیلا رو ندیدم. دلم برای همشون تنگ شده. ولی دلم از همه بیشتر واسه خودم و اون کارای ناتمومم تنگ شده. یک ماه فقط از خودم و از اون ساده واقعی دور بودم. همیشه همینه! از این به بعد هم فک نکنم تا یک و نیم سال به اون دوران برگردم.

 

» این تیکه روبرو اگه گفتین مال کیه؟ الحق که حرف دل منه!

 

While we live according to race, colour or creed
While we rule by blind madness and pure greed
Our lives dictated by tradition, superstition, false religion
Through the aeons, and on and on

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطی یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:51 http://fatik.blogspot.com

اووووووووووووووووووووول

ستیغ یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 20:30 http://www.3tgh.blogspot.com

بابا دپرس// چته تو؟ // بچه کوچولویه دپرس// نبینم بیحال باشی// بی حوصله باشی// غمگین باشی/ من که میدونم تو از پسش بر میای//مراقب خودت باش// تو میتونیییییییییییییییییییی//

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد