هوا خیلی گرم شده و منم خیلی کفریم. صبح رفتم یه دوش گرفتم و الان هم هنوز بو عرق میدم. ولی از یه چیزی تعجب میکنم اونم اینکه من دیگه عطسه نمیکنم! آخه تو این هوا من قائدش اینه که عطسه کنم ولی ظاهرا قرار نیست من عطسه کنم. دلم تنگ شده واسه عطسه های تند و پشت سر هم. این کتاب مزخرف هم هرچی میخونمش تموم نمیشه! آخه این درس نمیدونم تو آینده من چه تاثیری میتونه داشته باشه؟ هیچی ولی راهیه که باید رفت. امروز یه کار بزرگ کردم! اولین سوسک رو با لنگ دمپایی شکار کردم این اولین شکار من تو این تابستونه. بدبخت چه بال بالی زد تا لحظه ای که اون ماده سفید رنگ از تو شکمش زد بیرون. دارم کوئین گوش میکنم و از زندگی کسل خودم لذت میبرم! دوست دارم بخوابم. همه 24 ساعت دراز بکشم و تبلیغات ضد انتخابات گوش کنم و ببینم و بخندم! فعلا که دسترسی به گیرنده ابلیس یا همون ماهواره رو ندارم اینجا میپلکم. اگه اینا بخوان بیان برای ما حکومت کنن ما باید خودکشی کنیم.

 

» میخوام از همشون انتقاد کنم ولی نمیتونم! واسه خودم که توانایی و نیروی انتقاد رو ندارم متاسفم.

» حوصله این پسره سگ اخلاق رو ندارم. پاچه میگیره! فقط.

نظرات 2 + ارسال نظر
آرش چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 17:46 http://xak.blogspot.com

این هوای گرم مزخرف که دهن منو صاف کرد

ستیغ چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 18:45 http://3tgh.blogspot.com/

وای منم جمعه امتحان امار ریاضی دارم.. موندم این به کجایه زندگیم بر میخوره.. فردا پس فردا برم خونه شوهر : دی با این ریاضی که خوندم چیکار میخوام بکنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد